Home LifeStyle ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΑΙ Η ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑ

ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΑΙ Η ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑ

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και είναι χρήσιμο να αναφερθούμε σε κάποια από τα πιο θρεπτικά εποχιακά φρούτα , τα οποία συμβάλλουν στην καλή ενυδάτωση του οργανισμού, στην αναζωογόνηση του σώματος και του πνεύματος!

ΚΑΡΠΟΥΖΙ                    

Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α,  Β6, Β1, C ,β – καροτένιο, κάλιο, μαγνήσιο,λυκοπένιο και διαλυτές φυτικές ίνες.Το 90% του καρπουζιού αποτελείται από νερό και περιέχει μόλις 30 θερμίδες /100 γρ.

ΒΕΡΙΚΟΚΟ

Αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και Α.Περιέχει μαγνήσιο,σίδηρο, ασβέστιο και γενικά έχει αντιοξειδωτική δράση.Η θερμιδική του αξία είναι μόλις 48 θερμίδες στα 100 γρ.

ΦΡΑΟΥΛΕΣ

Είναι πλούσιες σε βιταμίνες A, C , K,  και φυλλικό οξύ.Αποτελούν καλή πηγή μετάλλων όπως αβεστίου, μαγνησίου , φωσφόρου και καλίου.Στα 100γρ. φράουλες αντιστοιχούν περίπου 40 θερμίδες.

ΠΕΠΟΝΙ

Στο πεπόνι είναι σε αφθονία οι  βιταμίνες Α και C και επίσης πλούσιο σε κάλιο. Το 90% του πεπονιού αποτελείται από νερό, γι΄αυτό και δεν περιέχει πολλές θερμίδες.Έχει αντιοξειδωτική, αντιθρομβωτική και διουρητική δράση.Σύμμαχος για όσους έχουν θέματα δυσκοιλιότητας.Τα 100 γρ. πεπονιού αποδίδουν 34 θερμίδες.

ΚΕΡΑΣΙΑ

Είναι πλούσια σε κάλιο , βιταμίνη C ,φώσφορο και ασβέστιο.Έχουν αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση και βοηθούν στην αντιμετώπιση της αϋπνίας.Τα 100 γρ. κερασιών μας αποφέρουν 50 θερμίδες.

ΡΟΔΑΚΙΝΑ

Το ροδάκινο περιέχει αρκετή ποσότητα βιταμίνης C  και  Ε, πολλά αντιοξειδωτικά,φυτικές ίνες ,φώσφορο,βιοτίνη,σίδηρο,ασβέστιο.Το 89% αποτελείται από νερό.Τα 100 γρ. ροδάκινου μας δίνουν μόνο 43 θερμίδες.

ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ

Αποτελούν πολύ καλή πηγή βιταμίνης Α και C.Συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου λόγω της υψηλής περιεκτηκότητας τους σε διαιτητικές ίνες.Τα 130 γρ. δαμάσκηνου (2 μέτρια) μας παρέχουν περίπου 80 θερμίδες.

ΣΥΚΑ

Αποτελούν καλή πηγή διαιτητικών ινών.Περιέχουν βιταμίνη Α και C. Επίσης, είναι πλούσια σε πηγή καλίου, φωσφόρου και ασβεστίου.Τα 100 γρ. σύκου αποδίδουν 74 θερμίδες.

ΣΤΑΦΥΛΙΑ

Τα σταφύλια αποτελούν πολύ καλή πηγή βιταμίνης Α ,Β και C καθώς επίσης κάλιο και σίδηρο.Χαρακτηρίζεται ως αντιμικροβιακό,αντιοξειδωτικό,αντιφλεγμονώδες,αντικαρκινικό και αντιγηραντικό.Αποδίδει μόλις 80 θερμίδες στα 100γρ.

ΑΧΛΑΔΙ

Περιέχει βιταμίνες C και Κ.Είναι πλούσιο σε χαλκό, φυτικές ίνες και φλαβονοειδή.Είναι υποαλλεργικό και εύπεπτο.Μειώνει το κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδη διαβήτη.Αποδίδει 54 θερμίδες στα 100γρ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΠΠΑ -Διαιτολόγος Διατροφολόγος

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που μου δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχω με την ιδιότητά μου ως Δ…